Άξονας 1 "¨Διδασκαλία μάθηση και αξιολόγηση"   

.Καλωσήρθατε στην ιστοσελίδα της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας της Β' Λυκείου, που λειτουργεί ως μέσο εναπόθεσης εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο της δράσης "Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας" του Άξονα 1 "¨Διδασκαλία μάθηση και αξιολόγηση"  

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ

1. Πώς λειτουργεί ο ανοικτός χώρος στα συναισθήματα του αφηγητή;
Συχνά ένας συγγραφέας αρέσκεται στο να δημιουργεί αντιθέσεις σε ό,τι αφορά το χώρο της ιστορίας του και η αντίθεση που εντοπίζουμε  είναι η ταύτιση του εξωτερικού χώρου με θετικές εμπειρίες και συναισθήματα ενώ του κλειστού χώρου με δυσάρεστα γεγονότα και στενοχώρια. Αυτό βέβαια μπορεί να συμβεί και αντίθετα. Σε άλλες περιπτώσεις ο ανοιχτός χώρος ταυτίζεται με την υποκρισία, τις επιδερμικές σκέψεις, το "φαίνεσθαι", ενώ ο κλειστός χώρος με την σκληρή αλήθεια που αγγίζει τα όρια του κυνισμού. 

2. Eίδη κειμενικών δεικτών στη λογοτεχνία
α. Σύνδεση προτάσεων (παρατακτική, υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα)

β.Μικροπερίοδος ή Μακροπερίοδος λόγος

γ. Εγκλίσεις και Ερωτήσεις (εκφράζουν τη στάση του ομιλητή απέναντι στο λογικό νόημα[i])

δ.Σημεία στίξης

ε.Ρηματικά πρόσωπα και είδος σύνταξης (ενεργητική ή παθητική)

στ.Σχήματα λόγου (επαναλήψεις, αντιθέσεις, μεταφορές, προσωποποιήσεις, υπερβολές, εικόνες)

ζ. Εικόνες

η.Αφηγηματικές τεχνικές [αφήγηση, περιγραφή[ii], (εσωτερικός) μονόλογος, (εσωτερικός) διάλογος]

ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα 2020
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε